Igazán Havervagyos szabadulós játék a következő programunk, ahol négy szobába megyünk szabadulni, viszont - és ezért Havervagyos a szabadulós -
a helyszínen kisorsoljuk, hogy ki melyik szobába megy és kikkel. Akik persze mindenképp együtt lennének azok jelezzék a helyszínen.
Helyedet elővételben tudod biztosítani, nemsokára postoljuk a linket az érdeklődöknek.

 


Íme a szobák:
Varázsló Iskola
Játékosok száma: 2-5 Fő
JÁTÉKIDŐ: 60-70 PERC
Első éves varázslótanoncok késve érkeznek meg az iskola falai közé, így szerencséjükre lemaradnak az évnyitó sötét történéseiről. Szerencséjüket beárnyékolja, hogy rajtuk kívül minden diák, és tanár a sötét nagyúr fogságába esett, így a tapasztalatlan varázslókon múlik a világuk sorsa. Vajon képesek lesznek túllépni a korlátaikon, hogy a csínybűbájokon kívül komolyabb varázslatokat használva megmentsék társaikat?


Elrabolva
Szegeden már jó ideje tevékenykedik egy sorozatgyilkos, aki három évente csap le áldozataira. Akik eddig eltűntek, sosem kerültek elő. Játékosaink ennek a gyilkosnak a pincéjében térnek magukhoz, és szembesülnek vele, hogy őket is utolérte a beteg elméje. Ahhoz hogy az újdonsült áldozatok kiszabaduljanak, a gyilkos fejével kell gondolkodniuk, és olykor a kezüket is be kell mocskolniuk az életükért.


Időről időre
Tapéta Péter professzor nyomtalanul eltűnt, ezért tudós társai a lakására mennek, hogy megtudják mi történt vele. Ám arra nem számítottak, hogy az időutazás rejtélyét megfejtette, aminek valószínűleg köze van az eltűnéséhez is. Kollégái nekivágnak a Dimenziókon átívelő útnak, hogy megtalálják a professzort, de nagyon kell vigyázniuk, hogy a múltat ne bolygassák meg, és hogy időben visszatérjenek a saját idősíkjukba.

 


Code Game
A Code Game Investigation (CGI) csapata egy merénylő búvóhelyén helyszínel. Váratlanul a helyiség ajtaja rájuk zárul, és az addig inaktívnak hitt bomba élesedik. Már nem az az elsődleges céljuk, hogy felfedjék a merénylő kilétét, hanem hogy túléljék a bevetést.