TANULD MEG, HOGYAN LEHETSZ HATÉKONYABB ONLINE ÉRTÉKESÍTŐ!
Vállalkozásod online szerzi bevétele nagy részét?
Szoktál kontakt információkat gyűjteni látogatóidtól, hogy később fel tudd venni velük a kapcsolatot?
Már minden Adwords és Facebook kampányt kimaxoltál, minden email listát kipróbáltál és minden SEO trükköt bevetettél, de valahogy mégsem vagy elégedett az eredményekkel?
Úgy érzed, honlapod nem teljesít a legjobban, ha a konverziószerzésről van szó?
Ha kíváncsi vagy arra, hogyan tehetnéd hatékonyabbá online értékesítésed, ez az előadás pont Neked szól!
Valami nem stimmel az online marketinggel
Miért van az, hogy átlagosan a látogatók 98%-a a nélkül zár be egy weboldalt, hogy bármit is megnézne rajta? Hogyan lehetséges, hogy egy átlag alatti termék, vagy szolgáltatás átlag feletti profitot generál online, még egy minden tekintetben jobb versenytárs vevő nélkül marad? Mit csinálnak másként azok, akik havi pár tízezer forintos reklámköltségből nagyobb bevételt érnek el, mint mások több milliós hirdetési budgetből?
Nem (csak) a hirdetésen múlik ...
Hogy egy látogatóból bevétel vagy kidobott pénz lesz, nem csak a hirdetéseken, a keresőoptimalizáláson vagy az e-maileken múlik, hanem sokkal inkább azon, hogy mi fogadja, amikor a weboldalra ér. Ennek ellenére rengetegen esnek abba a hibába, hogy egyáltalán nem figyelnek arra, hová írányítják a látogatóikat. A netet böngészve számtalanszor találkozhatunk félretervezett, felhasználó idegen, nehezen, vagy éppen egyáltalán nem érthető és használható weboldalakkal, amelyek nemhogy megkönnyítik, de egyenesen megnehezítik a látogatók dolgát.
Ismerősen hangzik?
Pedig van megoldás
Ha azt szeretnéd, hogy a látogatóid ne verjék a fejüket a falba, amikor meglátják az oldalad - vásárlás vagy kapcsolatfelvétel helyett - akkor nem árt, ha ismered a landing oldalakat és azokat a kutatási, pszichológiai, design, tesztelési és optimalizálási alapelveket, amelyek segítségével megduplázhatod, vagy ha igazán jó vagy, akár meg is tízszerezheted azt a bizonyos konverziós arányt.
HOGY MI AZ A LANDING OLDAL?
A landing oldal az a rész a site-odon, amivel a látogatód először találkozik, amikor valamilyen forrásból az oldaladra jut. Ezeket a sorokat is egy landingon olvasod, nem olyan meglepő módon, :)
Az igazság az, hogy a landingokon rengeteg minden áll, vagy bukik. Ha megfelelően tudod alkalmazni őket, a látogatóid alig fogják várni, hogy kapcsolatba léphessenek Veled. Jól hangzik? Akkor gyere el előadásunkra, ahol mindent megtudhatsz arról, hogyan tervezhetsz überhatékony landingokat - akár bármiféle kódolási, vagy IT ismeret nélkül is.
MIRŐL FOGSZ TANULNI AZ ELŐADÁSON?
Mindenről, ami a landingoldalakól és a konverzióoptimalizálásról belefér 2 órába
Mik azok a landing oldalak és hogyan illesztheted be őket meglévő marketing kampányaidba?
Mi az a Konverziófókuszú Design és miért érdemes használni?
Hogyan kreálj látogatóidnak utánozhatatlan konverziós élményt?
Hogyan mérj, tesztelj és mi alapján dönts az eredményekről?
KI LESZ AZ ELŐADÓ?
Bálint István
Senior PPC Consultant
Google által minősített online marketing tanácsadó, Jelenleg, a Mito SEM&Analytics divíziójának senior szakértőjeként olyan cégeknek végez online stratégiai tanácsadást és kampánytervezést, mint a Magyar Cetelem Bank, vagy a Szerencsejáték Zrt. Az egyik, általa tervezett landing oldalt az idei CRO Day nemzetközi szakmai konferenciájának versenyén beválasztották a Top10-be, több neves konverzióoptimalizálási szakértő munkáját megelőzve.