Drinks&Links - Amikor a közönség értéket fogyaszt

Kultúrafogyasztó célcsoportok a vállalati kommunikációban?  


Az Art is Business és az MPRSZ közös rendezvénye.

Hogyan azonosíthatók a kultúrafogyasztó közönségek, és milyen módon kapcsolódhatnak hozzájuk hatékonyan a vállalatok? Ez lesz a központi kérdése az októberi eseményünknek, amelyet az Art is Business és a Magyar Public Relations Szövetség közösen szervez. 

A beszélgetés során a paneltagok arra keresik a választ, hogyan tudnak a kulturális és üzleti szereplők közelebb kerülni egymáshoz a kommunikáció és a PR szakmai eszközein keresztül. 


Az Art is Business és az MPRSZ évek óta dolgozik együtt azon, hogy megtalálják a szakmai válaszokat arra, hogyan kerülhetnek közelebb egymáshoz a vállalati és a kulturális szereplők a kommunikáció és a PR eszközein keresztül.


Ez alkalommal a fókusz a művészeti fogyasztói célcsoportokon lesz:

  • mennyire beazonosíthatók,
  • hogyan lehet velük hatékonyan kapcsolódni,
  • és milyen értéket jelent a vállalati kommunikációban az a közösség, amelyet erősen meghatároz az értékalapúság és a minőségorientáltság.


Dátum: 2025. október 30. 18.00

Helyszín: Magyar Nemzeti Múzeum könyvtára


Kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

  • Balatoni Zsófia, alapító, ügyvezető, Uniomedia
  • Polgár Péter, vállalati kapcsolatokért felelős vezető, Szépművészeti Múzeum – Kultúra 2008 Nonprofit Kft.
  • Mondovics Péter, marketingmenedzser, Mastercard 

Moderátor: Bíró Árpád, marketing és kommunikációs vezető, Örkény Színház


Kultúra fogyasztó célcsoportok a vállalati kommunikációban?  


Az Art is Business és az MPRSZ közös rendezvénye

Hogyan azonosíthatók a kultúrafogyasztó közönségek, és milyen módon kapcsolódhatnak hozzájuk hatékonyan a vállalatok? Ez lesz a központi kérdése az októberi eseményünknek, amelyet az Art is Business és a Magyar Public Relations Szövetség közösen szervez. 

A beszélgetés során a paneltagok arra keresik a választ, hogyan tudnak a kulturális és üzleti szereplők közelebb kerülni egymáshoz a kommunikáció és a PR szakmai eszközein keresztül. 


Az Art is Business és az MPRSZ évek óta dolgozik együtt azon, hogy megtalálják a szakmai válaszokat arra, hogyan kerülhetnek közelebb egymáshoz a vállalati és a kulturális szereplők a kommunikáció és a PR eszközein keresztül.


Ez alkalommal a fókusz a művészeti fogyasztói célcsoportokon lesz:

  • mennyire beazonosíthatók,
  • hogyan lehet velük hatékonyan kapcsolódni,
  • és milyen értéket jelent a vállalati kommunikációban az a közösség, amelyet erősen meghatároz az értékalapúság és a minőségorientáltság.


Dátum: 2025. október 30. 18.00


Helyszín: Magyar Nemzeti Múzeum könyvtára


Kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

  • Balatoni Zsófia, alapító, ügyvezető, Uniomedia
  • Polgár Péter, vállalati kapcsolatokért felelős vezető, Szépművészeti Múzeum – Kultúra 2008 Nonprofit Kft.
  • Mondovics Péter, marketingmenedzser, Mastercard 


Moderátor: Bíró Árpád, marketing és kommunikációs vezető, Örkény Színház

 

A rendezvény az MPRSZ tagjainak és az Art is Business Baráti Kör tagjainak ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

Program:

18.00-18.15 Regisztráció

18.15-19.00 Kerekasztalbeszélgetés

19.00-20.30 Networking


A rendezvényen való részvétellel hozzájárulsz, hogy fénykép-, illetve videofelvétel készülhet rólad, melyet szövetségünk korlátozás nélkül felhasználhat

 

A rendezvény az MPRSZ tagjainak és az Art is Business Baráti Kör tagjainak ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

Program:

18.00-18.15 Regisztráció

18.15-19.00 Kerekasztalbeszélgetés

19.00-20.30 Networking


A rendezvényen való részvétellel hozzájárulsz, hogy fénykép-, illetve videofelvétel készülhet rólad, melyet szövetségünk korlátozás nélkül felhasználhat.

Belépődíj: 3.900,-Ft/fő, mely tartalmaz egy pohár italt.